We kunnen training, operationele of strategische ondersteuning bieden voor een breed scala van onderwerpen in de volgende domeinen in een omni-channel context:
- E-commerce basics
- Organic acquisition
- Paid acquisition
- Analytics
- Customer experience
- Content marketing
- Customer retention
- Data centralisation (Big Data)
Hoe we uw e-commerce-uitdagingen kunnen aanpakken
Eerst en vooral doen we een quick scan om uw niveau van omnichannel / e-commerce te bepalen en om pijnpunten en kansen te detecteren.
De uitkomst van deze diagnose zal in aanmerking worden genomen wanneer we samen met u door deze drie fasen lopen.
01. Droom
Consultancy
We beginnen meestal met het definiëren van de omni-channel visie en strategie.
Wat zijn de doelstellingen en groeimogelijkheden, met wie praten we, wat is de waardepropositie online, hoe zullen we de routekaart naar verkoop en klantbetrokkenheid creëren?
02. Bouw
Project Management
In de ‘build-fase’ definiëren we de functionele vereisten en selecteren we een geschikte leverancier en platform.
Er zal een gedetailleerde planning en fasering worden opgezet, waaronder het bouwen van websites, het definiëren van strategische partnerschappen en het maken van campagnesjablonen.
03. Doen
Consultancy & Implementatie
We testen en optimaliseren.
Attract & reach: groeihacking en het opbouwen van verkeer. Engage: ontwikkel een inhoudsstrategie, definieer de retentie- en loyaliteitsstrategie. Convert: focus op optimalisatie via A / B-testen, up- & cross-selling mogelijkheden, ROI-berekening en opstelling van KPI-dashboards