01. Data connecteren
Tegenwoordig is het niet langer een probleem om de gegevens te verzamelen, maar gaat het om het verbinden van de gegevens. De vele beschikbare gegevensbronnen zijn de afgelopen jaren zo snel gegroeid dat (relevante) klantgegevens verspreid zijn over de hele organisatie.
02. Dicht de kloof
Gegevens zijn historisch gezien nooit de verantwoordelijkheid van een marketeer geweest. En vandaag moet u een gemeenschappelijke taal vinden om aan uw IT-afdeling uit te leggen waarom u toegang tot deze gegevens nodig hebt. Of overtuigt uw management waarom zij zouden moeten investeren in het bouwen van een nieuw datawarehouse, of misschien datamarkten, of hoe zit het met datalekken? Ja … het wordt vrij complex om alle vormen van exploitatie van gegevens uit te leggen om de winstgevendheid te vergroten.
03. Wij dichten de kloof
We kunnen u helpen de hiaten te overbruggen, samen met u brainstormen over hoe u gegevens optimaal kunt benutten, uw beschikbare bronnen in kaart brengen, in kaart brengen wat er ontbreekt, in kaart brengen hoe gegevens worden gekoppeld binnen uw organisatie en samen met u nadenken over het optimaliseren van uw toegang tot en gebruik van gegevens en voer uw gegevensgestuurde marketingstrategie uit. We helpen u bij het bouwen van de nodige businesscases om elk datagedreven verzoek te ondersteunen. En samen met uw andere belanghebbenden op het gebied van interne gegevens spreken we de gemeenschappelijke taal die alle andere betrokken afdelingen verenigt (IT, verkoop, naleving, …).