48% van de Belgische marketeers gelooft dat hun merk nog steeds op het niveau van een ‘productmerk’ staat, een niveau waarop een merk helemaal niet klantgericht is en niet optimaal profiteert van de inzichten van de consument. We willen dit veranderen!
- Wil je een merkheld worden, maar weet je niet waar te beginnen?
- Wil je je merk herpositioneren, maar heb je geen idee hoe het moet?
- Wilt u gebruikmaken van klantinzichten, maar weet u niet hoe?
- Ben je van plan om het meest volwassen niveau van een merk te bereiken: merk commerce?
Laat ons u helpen om uw merk op zijn best te tillen!
Wil je de merkheld van morgen worden?
Quilinder helpt uw bedrijf te groeien door toekomstige klantgerichte merkstrategieën te bedenken en uit te bouwen, geïmplementeerd via een breed partnernetwerk en te putten uit jarenlange ervaring.
WIE
Om een echt sterk merk te worden of te blijven, het type waar iedereen naar opkijkt, moeten we altijd beginnen met de klant in gedachten. Voordat een merk kan worden (her) gebouwd, moeten we een duidelijk en diep begrip krijgen van de onvervulde behoeften waar de (doel) klant mee te maken heeft, evenals de kansen die er op de markt te vinden zijn.
WAT
Met de kennis die we in de vorige stap hebben verzameld, kunnen we nu eindelijk beginnen met het bouwen van een toekomstbestendige strategische en creatieve basis. Klinkt goed, toch? Maar wat betekent dit in werkelijkheid? Door het doel, de identiteit en de rol van het merk duidelijk te definiëren, creëert u een merk dat staat voor identificatie, differentiatie, loyale klanten en waarde voor bedrijven.
Wilt u meer weten over hoe u deze uitdaging aan kunt gaan?
HOE
In deze derde en laatste stap brengen we een merkervaring op de markt. Nadat u al uw inspanningen hebt geleverd om een sterk merk te bouwen, is het tijd voor de markt om u te leren kennen. Een unieke inhouds- en communicatiestrategie wordt ontwikkeld en geïmplementeerd, terwijl ondertussen de mogelijkheden voor merkbeheer worden versterkt.
Hoe kunnen we helpen om uw merk te versterken?
01. Droom
Bieden u een toekomstbestendige visie
Inspirerende keynotes, sessies en workshops over:
- trends die merken nu en in de toekomst beïnvloeden
- branding & positionering
- inhoud
- communicatie
02. Denk
We bieden strategische merkadviesdiensten
- Strategieontwikkeling voor merk- en positionering
- Rebranding oefeningen
- Marketing planningsproces
- Communicatie strategie
- Contentstrategie
- Go-2-marktstrategie
03. Doen
Pragmatische implementatieservices
Gespecialiseerde hulpmiddelen om te ondersteunen:
- Product- en merkmanagers
- Communicatie specialisten
- Inhoudspecialisten
- Project management
- Training en coaching