Branding & Communicatie

48% van de Belgische marketeers gelooft dat hun merk nog steeds op het niveau van een ‘productmerk’ staat, een niveau waarop een merk helemaal niet klantgericht is en niet optimaal profiteert van de inzichten van de consument. We willen dit veranderen!

  • Wil je een merkheld worden, maar weet je niet waar te beginnen?
  • Wil je je merk herpositioneren, maar heb je geen idee hoe het moet?
  • Wilt u gebruikmaken van klantinzichten, maar weet u niet hoe?
  • Ben je van plan om het meest volwassen niveau van een merk te bereiken: merk commerce?

Laat ons u helpen om uw merk op zijn best te tillen!

Wil je de merkheld van morgen worden?

Quilinder helpt uw bedrijf te groeien door toekomstige klantgerichte merkstrategieën te bedenken en uit te bouwen, geïmplementeerd via een breed partnernetwerk en te putten uit jarenlange ervaring.

01. WIE

Wie is je klant online en offline? Heb je hier een overzicht van?

Lees meer

02. WAT

Wat zijn de behoeften van uw klant en waar kan uw merk een rol spelen?

Lees meer

03. HOE

Hoe kan uw merk waarde toevoegen aan het leven van uw klanten?

Lees meer

WIE

Om een echt sterk merk te worden of te blijven, het type waar iedereen naar opkijkt, moeten we altijd beginnen met de klant in gedachten. Voordat een merk kan worden (her) gebouwd, moeten we een duidelijk en diep begrip krijgen van de onvervulde behoeften waar de (doel) klant mee te maken heeft, evenals de kansen die er op de markt te vinden zijn.

WAT

Met de kennis die we in de vorige stap hebben verzameld, kunnen we nu eindelijk beginnen met het bouwen van een toekomstbestendige strategische en creatieve basis. Klinkt goed, toch? Maar wat betekent dit in werkelijkheid? Door het doel, de identiteit en de rol van het merk duidelijk te definiëren, creëert u een merk dat staat voor identificatie, differentiatie, loyale klanten en waarde voor bedrijven.

Wilt u meer weten over hoe u deze uitdaging aan kunt gaan?

HOE

In deze derde en laatste stap brengen we een merkervaring op de markt. Nadat u al uw inspanningen hebt geleverd om een sterk merk te bouwen, is het tijd voor de markt om u te leren kennen. Een unieke inhouds- en communicatiestrategie wordt ontwikkeld en geïmplementeerd, terwijl ondertussen de mogelijkheden voor merkbeheer worden versterkt.

Hoe kunnen we helpen om uw merk te versterken?

01. Droom

Bieden u een toekomstbestendige visie

Inspirerende keynotes, sessies en workshops over:

  • trends die merken nu en in de toekomst beïnvloeden
  • branding & positionering
  • inhoud
  • communicatie

02. Denk

We bieden strategische merkadviesdiensten

  • Strategieontwikkeling voor merk- en positionering
  • Rebranding oefeningen
  • Marketing planningsproces
  • Communicatie strategie
  • Contentstrategie
  • Go-2-marktstrategie

03. Doen

Pragmatische implementatieservices

Gespecialiseerde hulpmiddelen om te ondersteunen:

  • Product- en merkmanagers
  • Communicatie specialisten
  • Inhoudspecialisten
  • Project management
  • Training en coaching